Mithril Mines, bei jų questai - Gracia atnaujinti
Parašyta Umbalas Sausio 18 2010 22:48:13


Rytinėje kasyklų dalyje, kur stūgso apsnigti kalnai, yra Mithril Mines, valdomos nykštukų Gray Pillar gildijos. Viduje nuo neatmenamų laikų miegojo Earth Wyrm Trasken, vienas iš galingiausių Shilen's drakonų. Bet jo vietoje buvo palaidoti nesuskaičiuojamas kiekis mitrilo. Nykštukai papraščiausiai negalėjo palikti tokių lobių, todėl nekreipiant dėmesio į Earth Wyrm Trasken, Gray Pillar gildija pradėjo tirinėti ir kasinėti. Galų gale jie pažadino Earth Wyrm ir daugybė nykštukų žuvo. Pabaigoje, herojus Lucien nugalėjo Earth Wyrm ir uždarė Mithril Mines, žinodamas, kad dar kažkur mažiausiai vienas drakono kiaušinis išliko.



Gracia Plus papildyme, Mithril Mines, kurios buvo naudojamos kaip medžioklės zona veikėjams virš 23 lvl, tapo specialia zona lankininkams virš 81 lvl. Kasyklos šachta, kur pagrinde buvo tik monstrai, yra skirta medžioklei "judant į priekį". Žinoma, kaikuriems žaidėjams ta vieta puikiai tiks apsistoti. Pagerinant salygas lankininkams, dauguma monstrų yra išdeliota dideliu atstumu, ir jie visi meta herb'us. Dėl didelio monstrų kiekio, kolkas šiame papildyme tik dalis Mithril Mines bus prienama žaidėjams. Šiaurinį ir vakarinį įėjimus galėsite pasiekti pasinaudodami nykštukų miesto gatekeeper pagalba, o pačiose Mithril Mines - Teleportation Cubic.



Didelę dalį Mithril Mines užims užgriozdinti praejimai, kambariai ir netgi aukštai, kur jūs būsite saugūs nuo netikėtų monstrų atakų. Nors ir jų greitis yra palyginus lėtas, būkite atsargūs - visur magijas mokantys monstrai galės išsikviesti sau pagalbinius monstrus. Apatinėje nuotraukoje jūs matote iškviestą monstrą, kuris naudoja ugnies magiją.



Mithril Mines yra išviso 11 monstrų rušių, kurių didžioji dalis - Ratmen klano nariai, kurie užsiima neteisėtomis kasinėjimų operacijomis. Jie sulaužė Lucien'o užraktą ir padarė didžiausią įtaką Trasken'o blogio alsavimui, todėl jie prarado racionalų elgesį. Yra daug Ratmen tipų kurie naudoja Earth Wyrm'o blogio alsavimą kaip buff'ą.
Dauguma nelegalių kasinėtojų naudoja stiprinamuosius buff'us, kai jų gyvybės jėgos sumažėja.


[Young Fanatic Miner Summoner]
Humanoid
Earth Atributas
Truputį Silpnas M.Atk.
Stiprus M.Def.
Light Armor Tipas
Pasipriešinimas Polearms


[Young Fanatic Miner Mage]
Humanoid
Earth Atributas
Truputį Silpnas M.Atk.
Stiprus M.Def.
Light Armor Tipas
Pasipriešinimas Polearms


[Young Fanatic Miner]
Humanoid
Earth Atributas
Truputį Stiprus P.Atk.
Truputį Silpnas M.Atk.
Stiprus M.Def.
Light Armor Tipas
Pasipriešinimas Polearms


[Young Fanatic Miner Fighter]
Humanoid
Earth Atributas
Truputį Stiprus P.Atk.
Truputį Silpnas P.Def.
Stiprus M.Def.
Light Armor Tipas
Pasipriešinimas Polearms


[Young Fanatic Tunnel Fighter]
Humanoid
Earth Atributas
Stiprus P.Atk.
Silpnas P.Def.
Stiprus M.Def.
Light Armor Tipas
Pasipriešinimas Polearms


[Illegal Miner Fighter]
Humanoid
Earth Atributas
Truputį Stiprus P.Atk.
Truputį Silpnas P.Def.
Light Armor Tipas


[Summoned Creature of Darkness]
Demon
Dark Atributas
Stiprus P.Atk.
Silpnas P.Def.
Stiprus M.Def.
Pasipriešinimas Polearms


[Summoned Creature of Darkness]
Demon
Dark Atributas
Stiprus P.Atk.
Silpnas P.Def.
Stiprus M.Def.
Pasipriešinimas Polearms


[Floating Spirit of the Mine]
Demon
Dark Atributas
Truputį Stiprus P.Atk.
Stiprus P.Def.
Stiprus M.Def.
Light Armor Tipas
Pasipriešinimas Polearms


[Mine Demon]
Demon
Dark Atributas
Truputi Stiprus P.Atk.
Stiprus P.Def.
Stiprus M.Def.
Pasipriešinimas Polearms


[Mine Grub]
Bug
Earth Atributas
1/2 HP
Stiprus P.Atk.
Truputi Stiprus P.Def.
Stiprus M.Def.
Pasipriešinimas Polearms


[Earth Wyrm's Descendant]
Bug
Earth Atributas
Truputį Stiprus P.Atk.
Stiprus M.Def.
Pasipriešinimas Polearms

Apibendrinant, maždaug pusė monstrų turi Earth atributus, kita dalis - Dark atributus. Todėl šios medžiojimo zonos yra gana dviprasmiškos, nes sunku nuspręsti kokį atributą dėti ant ginklo ar šarvų. Bet yra vienas dalykas su Fanatic Miner Summoners ir Mages: kai jų summon'ai miršta, jų P.Def. yra stipriai sumažinamas ir tada jūs jį galite užmušti iš kelių šūvių. Tai reiškia, kad jūms daugiau laiko užims mušti monstrus su Dark attribute, nei su Earth attribute. Todėl dauguma žaidėjų galų gale deda Holy attribute ant jų ginklų ir Dark resist ant šarvų (abu reikalauja Holy Attribute Stones).

Quests:
[Lucien's Altars] (lvl 80): Pakalbėk su Priest of the Earth Daichir kuris yra Temple of Maphr nykštukų kaime ir gauk galimybę sugražinti Lucian'o užrakto jegas. Jūs gausite atlygį 127,690 adenų.





[Rescue of Illegal Miners] (lvl 80): Pasikalbėkite su Chief Kanemika, nelegalių kasinėjimų Mithril Mines, lyderiu. Jūs būsite paprašytas nuraminti jo komandos narius ir suteikti jiems galimybę pabegti nuo Trasken'o blogio jegų. Kaip ir "Lucian's Altar", tai yra kartą-per-dieną questas, kuris būna atstatomas kiekvieną rytą 06:30. Atlygiui gausite 65,000 adenų.



[Take Advantage of the Crisis!] (lvl 80): Eikite į nykštukų kaimą ir pakalbėkite su Elder Filaur kuris yra Gray Pillar Guild narys. Jis jums pasakys, kad turite medžioti monstrus Mithril Mines, iš kurių gausite Mineral Fragments kaip quest daiktus. Šie Mineral Fragments gali būti iškeisti į Leonard (24 Fragments už vienetą), Orichalcum (36 Fragments už vienetą) or Adamantine (43 Fragments už vienetą).



667 Mineral fragments galite iškeisti į Giant's Codex - Oblivion arba 1000 Fragments kad gauti Giant's Codex - Discipline.



Arba galite gauti Dynasty Light armor (įskaitant Helmet, Gloves ir Boots) ir Dynasty Shield receptus.



Čia - Mithril Mines žemėlapis. Geltonos žvaigždės yra Teleportation Cubics, raudona rodyklė yra Chief Kanemika iš kurio galite paimti questą "Rescue of Illegal Miners", o žalios rodyklės yra Lucien's Altars (tas kur melyname fone yra paskendęs po vandeniu). Virš vandens, ant tilto, yra teleportacijos atsiradimo taškas. Succubus Queen iš questo "Trial of the Challenger" (2nd Klasės keitimo questas) buvo perkeltas į Abandoned Coal Mine.

Šiaurinis įėjimas



Mithril Mines išstatyti monstrai turi pakankamai didelę jėgą, todėl 84 lvl Spectral Dancer su Dynasty Heavy setu ir pradiniais fighter'io buff'ais gavo iš 82 lvl Mine Grub maždaug po 300-400 žalos.



Matosi kad veikėjas nebuvo tinkamai pasiruošęs, taipat be Elemental protection, kuris, medžiojant Mithril Mines, yra būtinas. Su 300 Earth resist jis būtų sumažinęs žalą iki 60-70, o tai būtų didelis pasiekimas. Ir turėkite mintyje - veikėjas buvo su heavy armor. Lankininkai su light armor gaus daug didesnę žalą.

Exp and Drops
Nuo tada, kai monstrai turi 1x HP arba 1/2 HP, patirties taškai nebūna labai dideli. Bet yra išeitis medžiojant Mine Grubs (1/2 HP), mušant juos grupelėmis po ~5, štai per valandą sukaupiam nemažai patirties taškų. Šiame paveikslėlyje matote veikėją, medžiojantį Mine Grubs globale, su 3 žmonių party bei Vitality 4 (300% bonus), ir gauna 21,819 patirties taškų už monstrą. Tai būtų maždaug 7,273 patirties taškų turint vitality 0.



Tai nebuvo labai priimtina, todėl mušamų monstrų patirties taškai Mithril Mines buvo padidinti 30% (Liepos 8d. papildymas).



Kai veikėjas medžiojo vienas, jis užmušė Summoned Creature of Darkness,su Vitality 4, o patirties taškų gavo 46,320. Su Vitality 0 būtų maždaug 15,440.



Po papildymo jis pradėjo gauti po 20,353 (32% daugiau).



Dėl mažo monstrų HP skaičiaus, adenos dropas pakankamai mažas. Jei atsižvelgiame į strelių kainas, Mithril Mines nėra pati tinkamiausia vieta rinkti adenoms. Dėja, Liepos aštuntosios papildymas nepagelbėjo - dropas nebuvo padidintas.

Kita problema - Mithril Mines trijų dimensijų struktūra, kur lankininkai turi šauti iš nepatogios pozicijos, į viršų arba į apačią. Žaidėjo kamera kliūna už objektų, o šaudant ne tiesiai, stipriai sumažėja taiklumas (accuracy). Laimei, išjeus papildymui, monstrai buvo pastatyti didesniais atstumais, kas išsprendė šią problemą.

Trečia problema yra su summonintais monstrais. Lankininkų žaidimo stilius yra paremtas atstumo išlaikymui tarp žaidėjo ir monstro. Viską sugadina iškviesti summonai, kurie greitai priartėja prie veikėjo ir su didelia žala muša lankininką, kuris dėvi light armor. Užpuolums tokiems monstrams, išlaikyti stabilų HP kiekį yra sunku. Štai tipinė situacija: na, bent jau veikėjas išsaugojo savo SP...



Didžiausia iškilusi problema buvo tada, kad dar prieš papildymo išleidimą, beveik visi monstrai Mithril Mines buvo agresyvūs, o tai buvo labai pavojinga lankininkams. Po papildymo agresyvių monstrų skaičius buvo sumažintas, todėl tikimybė būti sumuštam kelių monstrų sumažėjo. Žinoma, summonai dar egzistuoja, todel neturite iškarto atsipalaiduoti. Bet jeigu norite tik ivygdyti vieną-per-dieną questus, daug problemų jums nesusidarys. Po papildymo, tik Mine Grubs, Young Fanatic Tunnel Fighters ir Mine Demons yra agresyvūs.







Sunku pasakyti, kaip geriau huntinti, ar vieniems, ar su party. Todėl patys žmonės suras jiems geriausią išeitį.


Išvertė: Blacked
Priklauso: Lineager.lt